خانه بهداشت دشت پیرغیب

هفته سلامت

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ب.ظ

پوشش همگانی سلامت یعنی چه؟

پوشش همگانی سلامت به این معنی است که؛ همه افراد جامعه، خدمات مورد نیاز سلامت را بی هیچ فشار مالی دریافت کنند.

پوشش همگانی سلامت، همه را به دسترسی خدماتی که مهمترین دلیل مرگ و بیماری است قادر می سازد. خدماتی که به اندازه کافی با کیفیت است و باعث بهتر شدن وضعیت سلامت افراد دریافت کننده خدمت می شود.

زمانی که مردم بیشتر هزینه های خدمات سلامت را باید از جیبشان بپردازند، این امرباعث می شود افراد کم درآمد بیشتر وقت ها خدمات مورد نیازشان را دریافت نکنند، حتی افراد با درآمد متوسط و بالا نیز دچار مشکلات مالی شوند در زمانی که بیماری شدید و طولانی مدت دارند.

حفاظت مردم در مقابل پرداخت هزینه های سلامت از جیبشان، خطر فقر و نداری را کاهش می دهد. چرا که بیماری ناخواسته باعث استفاده از پس انداز، فروش سرمایه و یا گرفتن وام برای تامین هزینه می شود که این امر متعاقبا اثر منفی در آینده ی فرد و فرزندانشان دارد. برنامه مهیج و شاد پیاده روی خانوادگی با حضور اهالی محترم،بانوان کوشا،درکنار دوتن از پرسنل فعال درمانگاه شهید نوری،در روستای زیبای پشت پر..از حضور صمیمی خانم حسینی و خانم کرمی درجمع بانوان گرامی سپاسگزاریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۸
مرضیه صدیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی