خانه بهداشت دشت پیرغیب

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

پزشک محترم مرکز بهداشتی و درمانی مادوان جناب آقای دکتر ایران باستان،در هفته روزهای سه شنبه جهت مراقبت از گروه های هدفِ تحت پوشش خانه بهداشت دشت پیرغیب،ازجمله مادران باردار،میانسالان،سالمندان، بیماران دیابت و فشارخونی و... سرکشی ونظارت می نمایند.

 باتشکر از خدمات ارزنده دکتر ایران باستان؛آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان و پرسنل مرکز بهداشتی و درمانی مادوان داریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۲۲
مرضیه صدیقی


روز ملی خلیج فارس/10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس

روز ملی خلیج فارس/10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس

امروز در تاریخ ایران روز مهمی است. شاه عباس صفوی با کمک انگلیسی‌ها در این روز در سال 1621 میلادی توانست هرمز را از چنگ پرتقالی ها درآورد، تا همیشه به خاطر این اقدامش از او به نیکی یاد شود.

اما این روز در سال‌های اخیر شرایط دیگری پیدا کرده است. وجه اهمیت تاریخی این روز تحت شعاع تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی و دولت ایران قرار گرفته است. تصمیم که 10اردیبهشت را به روز ملی خلیج فارس بدل کرده است.

حال پرسش این است که چرا امروز روز ملی خلیج فارس است؟ چه دلیلی برای انتخاب روز ملی خلیج فارس وجود دارد؟

 

روز ملی خلیج فارس

روز ملی خلیج فارس

معمولا روزهای ملی براساس اهمیت یک مکان انتخاب نمی شوند. در تقویم ایران روزهای ملی همچون روز ملی حمل و نقل، روز ملی مقاومت و ایثار، روز ملی شعر و ادب، روز ملی یوز پلنگ، روز ملی انرژی هسته‌ای را می‌توان یافت اما روز ملی اصفهان، شیراز، خزر، دریاچه ارومیه و.. را نمی‌توان یافت. پس بر چه اساسی امروز روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۰۱
مرضیه صدیقی

پایش به معنی نظارت است. 

هدف از اجرای این برنامه ارتقای سطح بهره وری و صحت آمار و ارقام و درستی مشاهدات و مستندات موجوددر خانه های بهداشت می باشد. نظارت ماهیانه و مداوم توسط تیمی از کارشناسان محترم،باسابقه و دلسوز شبکه بهداشت با سرکشی به روستاها و ارائه توضیحات لازم به بهورز جهت بهبود هر چه بهتر داشته های بهورزان ؛از ابتدای شکل گیری خانه های بهداشت بوده که خود نقش بسزایی در کیفیت عملکرد همکاران بهورز داشته است. سرکشی و پایش ماهیانه یعنی اهمیت کار در خانه های بهداشت ؛ مهم و ارزنده بودن فعالیتهای بهورزان زحمتکش از دیدگاه وزارت بهداشت.

چک لیست پایش تیم سلامت...

تیم نظارت پرونده های موجود را بررسی نموده نواقص احتمالی را گوشزد کرده تا در فرصت های بعدی اصلاح شوند. و در صورت مطلوب بودن پرونده ها نیز بی تفاوت نخواهند بود ،تشویق و تقدیری در نظر می گیرند.

اعضاء محترم تیم نظارت آموزشگاه بهورزی از سمت راست تصویر به ترتیب عبارتند از:آقای رهسپار،خانم موحّد نژاد،آقای خرمدل و خانم پورعابد...ضمن عرض خدا قوت،آرزوی صحت وسلامت و طول عمر باعزت برای این عزیزان می نماییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۳۰
مرضیه صدیقی